نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

فلسطین خاکریز اول مقابله با استکبار است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خاکریز اول جنگ کفار با مسلمانان فلسطین و اسلام باید در این جبهه پیروز باشد. 

به مناسبت اختتامیه هشتمین دوره اردوی فرهنگی زیارتی طلاب و روحانیون اهل سنت، امروز آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در مشهد با ائمه جمعه اهل سنت کشور دیدار و گفت‌ و گو کردند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در این نشست گفت: موقعیت امروز ما در دنیا یک موقعیت خاص است که از زمان بعثت پیامبر (ص) تا به امروز پیش نیامده بود. 

آیت الله علم الهدی افزود: اسلام در طول تاریخ هزار چهارصد ساله اش تهاجم‌ ها و چالش های زیادی را تجربه کرده است اما در هیچ زمانی پیش نیامده بود که تمام دنیا بر سر اسلام بریزند و اینگونه به آن حمله کنند. 

او گفت: الان دقیقا زمانی است که تمام قدرت های دنیا، یک هدف واحد دارند و آن هم این است که پیغمبر والا مقام اسلام را براندازی کنند. 

او ادامه داد: توسعه ارتباطات این روزها تمام دنیا را به شکل یک دهکده درآورده است، دیگر فرقی نمی‌ کند شما در کدام کشور حضور دارید، ارتباطات تمام نقاط جهان را به هم مرتبط و متصل کرده است. 

آیت الله علم الهدی افزود: حال در این زمان خاص و این برهه زمانی حساس، تنها جبهه‌ای که با استکبار جهانی مبارزه می‌ کند و پرچم اسلام را بالا نگهداشته، جبهه انقلاب اسلامی ایران است. 

امام جمعه مشهد گفت: هر کس که امروزه در این جنگ، خودش را از جبهه انقلاب کنار بکشد و به این جبهه پشت کند، به پیامبر و دین خدا پشت کرده است. 

او افزود: اگر امروزه ما از مردم فلسطین حمایت می کنیم، به این خاطر نیست که خاک این کشور برای ما مهم است، بلکه به این دلیل است که خاکریز اول جنگ کفار با مسلمانان آنجاست و اسلام باید در این جبهه پیروز باشد. 

آیت الله علم الهدی گفت: آن‌ها اگر از خاکریز اول عبور کنند و در آن نبرد پیروز شوند، اسلام، قرآن و پیغمبر را براندازی خواهند کرد و به همین علت هم است که ایستادگی در مقابل ظلمی که به مردم فلسطین می‌ شود وظیفه ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.