استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این سازمان در استان، نسبت به سرمایه‌گذاری‌های جدید هم‌اندیشی و مذاکره کرد.

غلامعلی حیدری در این نشست گفت: صنعت فولاد نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید دارد و از آنجاکه این استان از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد می‌طلبد بیش از گذشته در این استان در حوزه صنعت فولاد سرمایه‌گذاری شود.

وی ادامه داد: نگاه عدالت‌محورانه دولت سیزدهم و رویکرد توزیع منابع با اولویت مناطق محروم فرصت خوبی را در اختیار استان قرار داده تا بتواند محرومیت‌های گذشته را تا حدی جبران و زمینه رشد و توسعه استان را تسهیل کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت تسریع در طرح‌های توسعه‌ای فولاد سفیددشت تاکید کرد و گفت: ایمیدرو متعهد شده تا چند طرح توسعه‌ای در فولاد سفیددشت اجرا کند که می‌طلبد در این خصوص سرعت بیشتری داده شود.


بیشتر بخوانید


حیدری خاطرنشان کرد: همچنین از تمام ظرفیت فولاد قلع اندود استان نیز استفاده نشده و ایمیدرو می‌تواند در این خصوص نیز سرمایه‌گذاری کند.

وی انرژی خورشیدی را از دیگر ظرفیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: در این خصوص نیز می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع استان را نیز خواستار شد و گفت: صنعت فولاد درامد بالایی دارد که اگر سه درصد آن را هم هزینه مسئولیت‌های اجتماعی کند می‌تواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

حیدری تصریح کرد: از دیگر انتظارات استان استفاده از نیرو‌های بومی در صنعت فولاد استان به ویژه در هیات مدیره شرکت‌های تابعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار