پیکر مردی که با فداکاری جان همسر خود را نجات داده، ولی خودش غرق شده بود از سد قیصرق شهرستان سراب بیرون کشیده شد.

 رییس هلال احمر بخش مهربان گفت: دو روز پیش یک خانواده در حوالی سد قیصریه به گردش رفته بودند که در اثر بی احتیاطی پدر ۴۰ ساله در این سد غرق شد.

مفتخری افزود: در این حادثه مادر خانواده در اثر بی احتیاطی به داخل سد سقوط می‌کند که پدر خانواده جهت نجات جان همسر خودش را داخل سد می‌اندازد و همسر خود را به بیرون هدایت می‌کند، ولی خودش نمی‌تواند از سد خارج شود و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز هم گفت: گزارش سقوط و غرق شدن این مرد جوان در سد روز گذشته به این سازمان اعلام و آتش نشانان غواص این سازمان به محل اعزام شدند.

صالح نیا افزود: غواصان عملیات جستجو و نجات را از عصر دیروز آغاز کردند و امروز پیکر جوان از عمق سد کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه نیروهای امدادی دیر اقدام کردن عصر پدر جوون افتاد تو سد فردا ظهر غواص فرستادن اونم با هزار التماس و خواهش خانواده اش اگه بلافاصله امکانات بود و غواص بود احتمال احیا بنابه گفته پزشکان در ساعت اولیه وجود داشت بی توجهی مسئولین همیشه باعث ننگ ماست
Iran (Islamic Republic of)
خداپرست
۲۰:۴۶ ۰۸ تير ۱۴۰۲
باتشکر از زحمات مسولین مربوطه و عرض،تسلیت به خانواده جوان بخت ویه سوال ؟اینکه مبلغ ۱۶۰میلیون هزینه بابت کشف جسد غرق شده گرفتند صحت دارد یا خیر