خانه شعر و ادبیات به‌مناسبت روز ملی دماوند برنامه «عصر روایت دماوند» را برگزار می‌کند.

مهدی قزلی مدیر خانه شعر و ادبیات گفت: خانه شعر و ادبیات به‌مناسبت روز ملی دماوند «عصر روایت دماوند» را روز یکشنبه ۱۱ تیر با حضور نویسندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: دماوند فقط یک کوه نیست، دماوند جایگاه هویتی مهمی در ادبیات و فرهنگ و ملیت ایرانی‌ها دارد و شاید به‌همین دلیل است که در شعرها، ترانه‌ها، عکس‌ها و آثار نویسندگان ما ردپایی از دماوند هست.

قزلی گفت: روایت دماوند، روایت صعود نیست، روایت شکست هم هست. بعضی از شرکت کنندگان اصلاً پا بر این دامنه و قله نگذاشته‌اند. روایت دماوند، به‌نوعی روایت زندگی است.

وی افزود: این جلسه دومین نشست از سلسله برنامه‌های «عصر روایت»، بعد از برنامه «روایت بابا» است. در این برنامه معصومه صفایی‌راد، مکرمه شوشتری، محمدرضا شرفی خبوشان، مهری رحیم‌زاده، سمیه سیدین، غلامرضا طریقی، رضا امیرخانی و فرزانه منصوری (همسر زنده‌یاد نادر ابراهیمی) روایت‌های خود را برای مخاطبان می‌خوانند.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز یکشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۱۷ به نشانی تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار دکتر حسن حبیبی، بلوار شهدای بانک مرکزی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار