صدور اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت : اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان به پلیس اینترپل اعلام شده است.

علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.

دادستان مرکز استان با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی،گفت: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده است و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون ۴۰ مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.

علیرضا احمدی منش گفت: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هئیت مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلاً از کشور خارج شده است.

او گفت: اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده است و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف همه اموال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر شده است.

علیرضا احمدی منش گفت: یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در شهرستان رودان بازداشت شده است.

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: از سوی ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به دادسرای مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است که اقدامات و تدابیر لازم برای پیگیری و اعاده حقوق مالباختگان در فرآیند رسیدگی و قبل از صدور حکم اتخاذ گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.