سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری ۵۵ جشن به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت در محلات ۱۱گانه این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای ۵۵ جشن در سطح مناطق یازده‌گانه از اعیاد بزرگ قربان تا عید غدیر خم در سطح شهر شیراز خبر داد.

او با اشاره به اینکه به منظور تلطیف فضای فرهنگی شهر توام با نشاط و شادی شهروندان همزمان با دهه مبارک امامت و لایت که از عید قربان تا غدیر نامگذاری شده است، افزود: به‌همین منظور جشن‌های بزرگی طی ایام دهه ولایت و امامت در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری برگزار می‌شود.

هاجری با بیان اینکه با هماهنگی و دستور شهردار شیراز مقرر شد در هر منطقه شهرداری پنج جشن محلی برگزار شود، گفت: مجموعاً در طول یک دهه، تعداد ۵۵ جشن محلی در مناطق یازدگاه شهر شیراز برپا می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در شهرداری مناطق یازدگانه، شخص شهردار و روابط عمومی، ناظر و یاوران شورا پیگیر برگزاری جشن خواهند بود.

او ر ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن دهه امامت و ولایت در فاصله عید قربان و عید غدیر خم تأکید و ابراز امیدواری کرد: این جشن‌ها در محلات پر جمعیت با حضور گسترده مردم جشن باشکوه اجرا شوند.

به گفته سخنگویی شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه‌ریزی برای ۵۵ جشن محلی با محوریت شهرداری و شورای شهر شیراز در کنار ده‌ها جشن متمرکز دیگر در سطح شهر انجام شده است.

هاجری همچنین از برگزاری جشن ۱۵ هزار نفری عید غدیر در مجموعه ورزشی حافظیه خبرداد و گفت: این جشن بزرگ با همکاری شهرداری شیراز و قرار گاه احمدبن موسی (ع) اجرا می‌شود. همچنین در چندین محله بزرگ شیراز برگزاری برای جشن‌های غدیر و قربان پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: حضور پر رنگ شورا و شهرداری در برنامه‌ریزی و اجرای چنین جشن‌هایی به عنوان نهاد اثرگذار و مردمی در فراهم کردن فضای نشاط اجتماعی شهروندان کاملا مشهود و قابل تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.