وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا، بر آمادگی کامل نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد. 

نیروهای مسلح یمن، رزمایشی در استان الجوف با مشارکت سه هزار سرباز برگزار کردند. این رزمایش با مشارکت یگان‌ها و تیپ‌های مختلف نیروهای مسلح یمن برگزار شد و در پایان این رزمایش، اهداف تعیین شده تصرف شد. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت صنعا، در حاشیه این رزمایش تاکید کرد صنعا سیاست وقت کشی و دروغ پراکنی را نخواهد پذیرفت. 

العاطفی افزود: ما سیاست‌های وقت کشی و دروغ پراکنی را نخواهیم پذیرفت و به این سیاست اعتقادی نداریم و از آن پیروی نمی کنیم و این مسئله باید برای همسایگان و به طور مشخص برای دو پایتخت متجاوز ریاض و ابوظبی که پایتخت‌های استکبار جهانی و بین المللی یعنی واشنگتن، لندن و پاریس و رژیم صهیونیستی در تل آویو در پشت سر آنها هستند، روشن باشد. 

وی خاطر نشان کرد: صنایع نظامی ما هر روز به سرعت در حال پیشرفت و نوسازی است و این صنایع نظامی کافی است تا ما معادلات جدید راهبردی ترسیم کنیم که بزرگتر، خطرناکتر و فراتر از چیزی است که متجاوزان تصور می کنند. نیروهای مسلح ما در دریا، زمین و آسمان، آماده هستند و مهارت ها و توانمندی‌های دفاعی بالایی دارند و می توانند در نبردها و جنگ‌ها شایستگی خودشان را نشان دهند. برگزاری این رزمایش که مطابق معیارهای نظامی برگزار شد، موفقیت بزرگی است. نبرد ما، نبرد آزادی، عزت، حاکمیت و استقلال کامل یمن است. 

برچسب ها: جنگ یمن ، ارتش یمن ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار