سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در بخش درمان و توانبخشی سرآمد هستیم، ولی باید برای رفع مشکلات و کمبود‌ها با برنامه ریزی و رایزنی اقدام کنیم.

 حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، گفت: با انعقاد و امضای تفاهم نامه با هلال احمر قزوین باید بخشی از مشکلات بیماران را در این بخش رفع کنیم و از ظرفیت‌ها در جهت خدمت به بیماران زنجانی بهره برداری نماییم.

این مسوول گفت: تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف خود ارائه کرده ایم و اولویت ما رونق این حوزه‌ها با محوریت رفع مشکلات و کاستی‌های موجود است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خوشبختانه تاکید مدیریت ارشد استان نیز بر رشد مرکز درمانی و جلوگیری از تعطیلی آن است که با برنامه ریزی مانع تعطیلی این مرکز شدیم.

هاشمی افزود:در داروخانه هلال احمر زنجان برخی فرایند‌ها مناسب نیست که باید با تصحیح آن‌ها خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی بر رفع مشکلات دارویی بیماران زنجانی تاکید کرد و گفت: نشست‌هایی با حضور مدیران و روسای شعب قزوین و زنجان برگزار کردیم، چون این هم افزایی‌ها موجب کاهش بسیاری از دغدغه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در حوادث و سوانح مختلف خواهد شد و مردم آسیب کمتری خواهند دید که بسیار ارزشمند است.

هاشمی افزود: فرایند‌های هلال احمر زنجان در بخش‌ها و مسائل بیمه‌ای می‌تواند با استفاده از تجربیات هلال احمر قزوین رفع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در ادامه این دیدار گفت: با تمام توان با هلال احمر زنجان همکاری می‌کنیم و تعامل تنگاتنگی در جهت ارائه خدمات به هموطنان خواهیم داشت.

حسین خوئینی افزود: در حال حاضر بیشتر دارو‌های داروخانه هلال احمر قزوین تک نسخه‌ای است و ارائه خدمات به بیماران در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه درمان، توانبخشی و انبار دارویی می‌توانیم کمک کار هلال احمر استان زنجان باشیم.

برچسب ها: هلال احمر ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.