با جمع آوری خودرو‌های سد معبر سیار، ترافیک در سه منطقه ۸ روان شد.

 فاطمه تنهایی شهردار منطقه ٨ گفت: سد معبر وانتی‌ها و خودرو‌های سیار در این ناحیه علاوه بر ایجاد ترافیک در خیابان‌های مدنی، داودی، فتاحی، طاوسی، حیدری و... انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته و رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

شهردار منطقه۸ با اعلام خبر جمع آوری ۵۰ خودرو سیار مزاحم در این ناحیه پرتراکم گفت: با توجه به اینکه خیابان شهید مدنی یکی از معابر اصلی و مهم در منطقه ۸ است و به مکان‌ها و معبر‌های مهمی مانند بیمارستان امام حسین (ع) و بزرگراه امام علی (ع)،  بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، میدان رسالت و... منتهی می‌شود؛ لزوم رفع این معضل با هدف برطرف شدن گره‌ها و روان‌سازی ترافیک انجام شد.

 تنهایی با اشاره به همکاری نیرو‌های شرکت شهربان در اجرای این طرح، تصریح کرد: در این طرح، خیابان‌های لشگر (شهید حیدری)، شهید فتاحی، چهار راه نظام آباد پوشش داد‌ه شد و شهرداری منطقه۸ با همراهی پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور، رفع انواع آلودگی‌های بصری و مزاحمت‌های ایجاد شده و همچنین نگهداشت منطقه، طرح جمع آوری وانت بار‌ها در دستور کار قرار داد تا با اعمال قانون تردد در این خیابان‌ها تسهیل شود.

️تنهایی با اشاره به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی در مدیریت شهری منطقه ۸ اظهار داشت: هدف از این اقدام، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده بود و مقابله با بی‌نظمی‌ها و آلودگی‌های بصری و صوتی را با گشت زنی شبانه تیم انضباط شهری در سطح محدوده، مطابق با قوانین و با جدیت پیگیری می‌شود و جمع آوری وانتی‌ها و خودرو‌های سد معبر سیار در این محدوده‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار