مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از برپایی ۲۰۰ پایگاه "نذر قربانی" در سطح استان خبر داد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نذورات در آستانه عید قربان، گفت : در همین راستا برای دریافت نذورات قربانی، ۲۰۰ پایگاه ثابت در قالب اجرای طرح "نذر قربانی" در استان فعال شده است.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مراکز دریافت قربانی در کنار جایگاه‌های عرضه دام زنده هستند.

ترکمانه گفت: افراد می‌توانند در آستانه عید قربان، گوسفند زنده و یا گوشت قربانی خود را به این پایگاه‌ها تحویل داده تا در میان نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: افراد می‌توانند هر مقدار پول را به شماره کارت طرح "نذر قربانی" واریز کرده و از این طریق در تهیه گوسفند قربانی مشارکت کنند.

ترکمانه گفت: با پول‌های واریزی، گوسفند قربانی تهیه شده و پس از ذبح میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

ترکمانه گفت: کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* هم به همین منظور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از تداوم دریافت نذورات مردم در طول سال خبر داد و افزود: سامانه‌های اعلام شده در طول سال فعال است و افراد می‌توانند نذورات خود را واریز کرده تا جهت تهیه قربانی و گوشت برای نیازمندان مورد استفاده قرار گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.