تشکیلات خودگردان فلسطین:

تل آویو خواستار صلح براساس قوانین بین المللی نیست

یک مقام فلسطینی تاکید کرد صهیونیست‌ها با اعمال فشار بر ملت فلسطین نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد تشکیل کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شرقی تنها راهکار برای تحقق امنیت و ثبات است.

براساس گزارش قدس پرس، ابوردینه با اشاره به سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان، کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند و ما تنها به نابودی اشغالگری از این سرزمین برای تحقق استقلال آن، نیاز داریم.

او در ادامه افزود: اشغالگران اگر فکر می‌کنند می‌توانند از طریق تداوم تجاوزات خود علیه ملت فلسطین و کشتار آن‌ها و گسترش شهرک سازی ها، اشغالگری را نهادینه کنند در توهم به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: سخنان نتانیاهو، نیت واقعی صهیونیست‌ها در خصوص مخالفت با قوانین بین المللی را برای جهانیان آشکار کرد. تل آویو خواهان تحقق صلح براساس قوانین بین المللی نیست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته ادعا کرده بود که این رژیم باید تمام مسیر‌ها را پیش روی فلسطینی‌ها برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ببندد.

نتانیاهو همچنین گفته بود که رژیم صهیونیستی خود را برای دوره بعد از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می‌کند و شدیداً با تشکیل کشور مستقل فلسطین مخالف است.

این سخنان نتانیاهو در جریان نشست کمیسیون امور خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی پشت در‌های بسته مطرح شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار