پنجمین نشست حجاب و عفاف، با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، مشاور امور بانوان فرمانداری، بانوان منتخب ادارات و فعالین حوزه حجاب و عفاف در شهرستان زرند، برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این نشست بر هدفمند بودن برنامه‌های هفته حجاب و عفاف تاکید کرد.

او گفت: در شرایط کنونی که منافقین ضربه خورده و متلاشی شده اند، بی حجابان در فضای مجازی حامی ندارند؛ ولی سرویس اطلاعاتی اسرائیل در حال ارتباط با جوانان مسلمان است.

 سید رضا حسینی نژاد با تأکید بر اینکه دشمن ۲۴ ساعته در حال کارکردن است، افزود: در شرایط کنونی کار فرهنگی انجام دادن از جمله سخت‌ترین کارهاست؛ لذا بنا به توصیه رهبری که فرمودند کار فرهنگی تمیز انجام دهید، باید کاری انجام داد که نتیجه معکوس ندهد.

 فرماندار زرند از بانوان حاضر در جلسه خواست در زمینه حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر، آستانه تحمل خود را بالا برده و شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند و مانند وی خالصانه کار کنند که علیرغم تخریب‌های فراوان، لحظه‌ای از مسیر خود دور نشد، چون کارش برای خدا بود.

 محمد ایزدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار زرند نیز بر مهم بودن پیام کار فرهنگی و استمرار برنامه‌های حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها منحصر به هفته حجاب و عفاف یا مقطعی نباشد؛ بلکه بایدمستمر باشد.

او از بانوان فعال در این حوزه خواست، تبعات و خطرات و آسیب‌های بی ححابی را برای مردم تبیین کنند، مخصوصا برای قشر نوجوان و جوان برنامه ریزی شود؛ زیرا این قشر بیشتر مخاطبین دشمن هستند.

 در پایان این جلسه بانوان پیشنهادات و راهکار‌های خود را در خصوص هفته حجاب و عفاف بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار