جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طرح‌های ارتقای امنیت باید طوری برنامه ریزی و اجرا شوند که کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشند.

سردار عبدالعلی روانبخش گفت: در هفته قوه قضاییه به سر می‌بریم و لازم است یاد شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را گرامی بداریم.

اوبا اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان افزود: مجموعه انتظامی استان برای برپایی دعای عرفه و دیگر برنامه‌های این مناسبت از هم اکنون طرح‌های انتظامی و ترافیکی لازم را در دستور کار قرار داده و امیدواریم همه خادمان نظم و امنیت از دعای خیر عموم مردم بهره‌مند باشند.

سردارروانبخش در ادامه با اشاره به اجرای طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی در سراسر استان و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های این طرح به طور همزمان و با حضور اعضای شورای تامین بیان کرد: این طرح‌ها باید طوری برنامه ریزی و اجرا شوند که کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با تاکید بر انجام صحیح وظایف و ماموریت‌ها از سوی تمامی رده‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی تصریح کرد: علاوه بر مناسبت‌ها و تعطیلات پایان هفته در رابطه با برنامه سفر احتمالی رئیس جمهور به دیار کریمان نیز لازم است برنامه ریزی و آمادگی کامل داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار