خودروسازان کشور، امنیت و کیفیت خودرو را در بالاترین سطح قرار دهند

دادستان تهران در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از یکی از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان قطعات الکترونیکی خودرو بازدید کرد.

علی صالحی در بازدید از واحد‌های تحقیق و توسعه، ساخت قطعات و واحد‌های الکترونیکی این مجموعه اظهار کرد: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه قضاییه به منظور تحقق شعار سال حمایت از تولید صورت پذیرفته شده و مدیران و کارکنان این مجموعه درد دل‌ها و مشکلات خود را بیان کردند.

دادستان تهران بیان کرد: با وجود شرایط تحریم و کارشکنی‌های متعدد، جوانان مخترع و دانشمند ما با نبوغ خود توانسته اند به ارتقای کمیت و کیفیت تولید کمک کنند و با توسعه فن آوری‌های نوین توانسته اند با صنایع وتکنولوژی روز جهان رقابت کنند.

وی با تأکید بر رعایت حقوق عامه اظهار کرد: مجموعه خودروسازان کشور تلاش کنند امنیت، کیفیت و استاندارد‌های خودرو را برای جلوگیری از تصادفات، پیشگیری از جرایم مرتبط با سرقت خودرو، در بالاترین سطح قرار دهند.

این مقام عالی قضایی همچنین گفت: اعتماد همراه با توسعه و تحقیق علمی به تحول در صنعت و تولید کمک می‌کند و ما نیز در مجموعه‌های قضایی از صنایع داخلی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی گفت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی جهت ارتباط با تولیدکنندگان فعال است و با طراحی سامانه‌ای جهت حل مشکلات تولید، حمایت‌های قانونی خود را در دستور کار قرار داده است.

دادستان تهران در ادامه یادآور شد: ارتقای کیفیت تولید در استاندارد‌های جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.

وی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران مشکلات خود را مکتوب و به دبیرخانه ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی در دادسرای تهران اعلام کنند، تا مورد حمایت‌های قانونی قرار گیرند.

صالحی با اشاره به اینکه مخترعین و صنعتگران ایرانی استعداد شگرفی در تحول صنعتی دارند، گفت: مشکلات حل شدنی است به شرطی که به دانشمندان و جوانان ایرانی امید و ایمان داشته باشیم.

دادستان تهران در پایان افزود: با برنامه ریزی مداوم و هفتگی در این مجموعه قضایی و با حضور میدانی در شرکت‌ها و بازدید از کارخانه‌های صنعتی از نزدیک با مشکلات صنعت آشناییم و جهت حل مشکلات تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی تلاش همه جانبه‌ای خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۲
امنیت و کیفیت برای محصولات از خودرو سازان بر نمی آید چون در جرگه آدمیان نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
همین الان میرن کیفیت رو افزایش میدن
یه لحظه صبر کنین فقط
آخرین اخبار