گوندوگان: خداحافظی با پپ از همه سخت‌تر بود

ایلکای گوندوگان که امروز رسما از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا پیوست می‌گوید خداحافظی کردن با پپ گواردیولا برایش دشوارترین کار ممکن بوده است.

ایلکای گوندوگان امروز رسما با پیراهن بارسلونا مقابل دوربین عکاس‌ها قرار گرفت تا انتقال او به این باشگاه رسمی شود. او اخیرا با باشگاه سابقش منچسترسیتی فاتح یک سه گانه تاریخی شده و به عنوان کاپیتان، سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را بالای سر برده بود.

گوندوگان در پیامی خداحافظی طولانی‌ای که خطاب به منچسترسیتی و هوادارانش منتشر کرد ستایش ویژه‌ای از سرمربی‌اش در سیتی، پپ گواردیولا داشت. او در این باره گفت: هرگز فراموش نمی‌کنم که یک روز بعد از گرم کردن پپ من را در رختکن کنار کشید و خواست اجازه بدهم کایل واکر به جای من با بازیکنها صحبت کند. این نشان می‌دهد بین ما چه رابطه خاصی جریان داشت چرا که کایل در آن بازی یعنی فینال لیگ قهرمانان قرار نبود از اول وارد زمین شود و رسانه‌ها شایعاتی درباره ناراحتی‌اش درست کرده بودند. کایل صحبت کرد و گفت چقدر همه ما را دوست دارد. او گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ همیشه رویایش بوده. بعد به ما رو کرد و گفت به زمین بروید و رویای من را محقق کنید.

ایلکای گوندوگان در ادامه صحبتهایش درباره گواردیولا گفت: این باید گفته شود که اگر پپ نبود هیچکدام از موفقیت‌هایی که با سیتی به دست آوردیم به دست نمی‌آمد. گاهی اوقات او خیلی سخت‌گیر می‌شود ولی وقتی با پپ به نقطه مشترک برسید می‌بینید که تیم شما چقدر راحت بازی می‌کند و هیچ مشکلی نخواهید داشت. من همیشه با پپ رابطه‌ای نزدیک و صمیمی داشتم. یکی از سخت‌ترین کارهایی که تا حالا کرده‌ام وقتی بود که می‌خواستم با پپ صحبت کنم و به او بگویم می‌خواهم بروم. فقط می‌توانم از تو تشکر کنم پپ گواردیولا. نه به خاطر این فصل و جامهایی که گرفتیم بلکه به این خاطر که من را به این تیم آوردی.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار