مدیر کل روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: اخیرا خبری مبنی بر این که سامانه سیدا تعریف نشده در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که ما آن را تکذیب می‌کنیم.

حاجی محمدی مدیر کل روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی دانش آموزان میان پایه(دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از سال‌های قبل در سامانه سیدا ثبت شده است.

وی افزود: اخیرا خبری مبنی بر این که سامانه سیدا تعریف نشده در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که ما آن را تکذیب می‌کنیم.

او ادامه داد: از امروز ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه آغاز شده است و اولیاء می‌توانند برای ثبت نام از امروز تا ۱۵ تیر اقدام کنند.

حاجی محمدی اعلام کرد: دانش آموزان اول، هفتم و دهم که نامشان در سیدا ثبت نشده است، ابتدا باید ثبت نام خود را در مدارس تکمیل کرده و سپس در سیدا برای ثبت و سفارش کتب درسی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
چرا نمیشه سایت سیداثبت نام کرد
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۵:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
امسال که کلا سر کاریم. مدرسه میگه اموزش پرورش سایت رو بسته و اجازه دسترسی به مدیران نمیده. اموزش پرورش هم که کلا در حال تکذیب .فعلا سر کاریم.
همه چیز بدون برنامه ریزی و بستر سازی.
هر کی مسوول میشه دوس داره یه چیزی رو ازمایش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۵:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
امسال که کلا سر کاریم. مدرسه میگه اموزش و پرورش سایت رو بسته و اجازه دسترسی به مدیران نمیده. اموزش پرورش هم که کلا در حال تکذیبه .فعلا سر کاریم.
همه چیز بدون برنامه ریزی و بستر سازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۲
من از دیروز برای کتاب پایه اول پیگیر هستم، پیغام میده دانش آموزی با این مشخصات ثبت نشده. از مدرسه هم پیگیر شدم گفتند مدرسه تو سامانه سیدا ثبت کرده و مشکل از طرف مدرسه نیست و به سامانه مربوط میشه.
میشه آقایون لطف کنند والدین رو سر کار نذارند اول هماهنگی‌ها و ثبت نامشون رو انجام بدن، بعداً به مردم بگویند که مراجعه کنند.
آخرین اخبار