روال کند فرآیند جذب نخبگان و استعداد‌های برتر در سازمان اداری و استخدامی کشور گلایه شهروندخبرنگار‌های ما شد.

نخبگان جزئی از سرمایه‌های هر کشوری محسوب می‌شوند و به کشور هویت می‌بخشند. مدتی پیش موضوع جذب نخبگان به منظور پیش برد بهتر دستگاه‌های دولتی و مسائل کشور مطرح شد. اما شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از روند کند انجام این طرح خبر دادند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام اینجانب براساس آیین نامه جذب نخبگان و استعداد‌های برتر در دستگاه‌های اجرایی ثبت نام کردم و اکنون پس از اخذ تایید از سوی بنیاد نخبگان و گذراندن مرحله کانون ارزیابی به عنوان برگزیده این طرح جهت انجام مراحل و صدور کد استخدامی از سوی بنیاد ملی نخبگان به سازمان اداری استخدامی معرفی شدم. با این وجود بعد از گذشت مدت زیادی از زمان معرفی اینجانب به این سازمان تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است و در پیگیری‌هایی که انجام داده ام به نتیجه و پاسخ منطقی نرسیدم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


من پذیرفته شده دستگاه‌های اجرایی بنیاد نخبگان هستم. متاسفانه با گذشت یک سال هنوز بلاتکلیف هستم. با اینکه نهاد‌های خبری اعلام کردند حدود هزار نفر استخدام شدند، اما چنین چیزی نیست من جز پذیرفته شده‌های همان هزار نفر هستم که متاسفانه بعد از یک سال همچنان بلاتکلیف هستم اگر ممکن است در این زمینه اطلاع رسانی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۸:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۲
با سلام و احترام
من هم بعد گذشت حدود 7 ماه انتظار و تلاش، بالاخره 17 اسفند پارسال پذیرش شدم اما همچنان بلاتکلیف هستم، هرچی تماس میگیرم فقط میگن صبر کنید، آخه تا کی...
به خدا هیچی بدتر از انتظار نیست...
سازمان اداری و استخدامی فقط میگن باید صبر کنید...
چند تا دستگاه اجرایی مراجعه کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم
دستگاه های اجرایی استان کردستان میگن نخبه کیلویی چنده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۳۶ ۰۵ تير ۱۴۰۲
سلام ممنون از درج خبر
واقعا بیشتر از یکساله که این طرح شرکت کردیم و پس از مراحل مختلف به نتیجه نرسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ تير ۱۴۰۲
سلام. لطفا پیگیر کار ما باشین. دارن بجای جذب نخبه ها، اونارو فراری میدن. با عدم پاسخگوییشون درحالی که هدف طرح کاملا خلاف این بود
آخرین اخبار