رییس هیات مدیره مجتمع تولیدی الیاف مصنوعی(ساینا) در دلیجان گفت: ۲۸ کشور اروپایی و آسیایی از جمله ژاپن، چین، آلمان، ایتالیا و بلژیک هدف محصولات تیشو، منسوجات شیشه و انواع مت سوزنی این واحد تولیدی است.

بهروز محمدی رییس هیات مدیره مجتمع تولیدی الیاف مصنوعی(ساینا) در دلیجان گفت: برقراری روابط با عربستان در نتیجه دیپلماسی قوی دولت سیزدهم افق جدیدی برای صادرات به این کشور است.

وی بیان کرد: دستیابی به صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری در این واحد تولیدی هدفگذاری شده است و تنها راه مهار تورم، رشد تولید و افزایش صادرات است.

رییس هیات مدیره مجتمع تولیدی الیاف مصنوعی(ساینا) در دلیجان، با اشاره به پرهیز از نگاه کالا محور در صادرات، تاکید کرد: این مجتمع تولید کننده و صادر کننده دانش نیز است، چراکه صادرات دانش، ارزش افزوده بیشتری دارد.

محمدی اظهار کرد: سه واحد تولیدی از این مجتمع به عنوان صادرکنندگان برتر استان مرکزی در زمینه‌های صادرات پلی استر و الیاف شیشه است.

وی، رشد میزان صادرات، تنوع سبد کالای صادراتی با بالاترین کیفیت و افزایش بازارهای هدف در کشورهای مختلف را از عوامل مهم موفقیت واحدهای زیرمجموعه این مجتمع در صادرات بیان کرد.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی واقع است و با فعالیت ۳۳۷ واحد تولیدی، یکی از قطب‌های مهم صنعتی در بخش عایق رطوبتی، سنگبری، فرآوری معدن، منسوجات و شیمیایی است.

این واحدهای صنعتی با ۱۳ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ایجاد شده‌اند و تاکنون برای هشت هزار و ۵۹۷ نفر اشتغال ایجاد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.