در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تضمین ایمنی و حفظ جان مردم در اولویت اجرای پروژه‌های شهری است

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: گاهی اجرای پروژه‌های نه چندان بزرگ، می‌تواند ضمن کاهش چشمگیر تصادفات بزرگراهی، ضامن حفظ جان شهروندان باشد.

امیر شهرابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، انجام پیشرفت پروژه‌ها را تضمین کننده تامین اعتبار آن پروژه‌ها دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران جهت عملی کردن پروژه‌ها و در نهایت تامین رفاه و خواسته‌های به حق جامعه شهروندی ضروری به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه حفظ ایمنی و جان مردم برای مدیریت شهری بسیار مهم و در اولویت اجرای پروژه‌های شهری است؛ تاکید کرد: عزم مناطق باید بر انجام پروژه‌هایی باشد که ضامن امنیت جسم و جان مردم بوده و به حفظ و ارتقاء ایمنی آنان کمک می‌کند. 

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران افزود: گاهی اجرای پروژه‌های نه چندان بزرگ مانند جدول گذاری یا اصلاحات هندسی و ایجاد دسترسی‌های استاندارد از معابر فرعی به اصلی می‌تواند به کاهش چشمگیر تصادفات بزرگراهی و حفظ جان شهروندان منجر شود که بسیار ارزشمند و در اولویت است.

شهرابی با تاکید بر ضرورت ایفای نقش مناطق در احکام ۱۴ گانه اختصاصی و ۲۷ شاخص برنامه چهارساله چهارم افزود: اجرای یک حکم اختصاصی برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران با عنوان «بازآفرینی شهری، تأمین سرانه‌ها در زمین‌های بی دفاع شهری و بازسازی و بهسازی معابر محدوده‌های هدف به ویژه مناطق ۱۵ و ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ از طریق راهکار‌های قانونی تا پایان برنامه» به این شش منطقه واگذار شده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار