رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ازنا گفت: سه نقطه حادثه خیز تقاطع پیرعباد، تقاطع دربند و تقاطع پازردآلو در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایمن سازی شد.

سجاد درگاهپور افزود: ایمن سازی، آشکارسازی و اصلاح نقاط حادثه خیز تقاطع پیرعباد در محور ازنا - اراک، تقاطع دربند در محور ازنا - دورود و تقاطع پازردآلو در محور ازنا - دورود طی امسال انجام شد.

وی اظهار داشت: در این راستا نصب روشنایی، ایجاد شیار لرزاننده، نصب سرعتکاه، چراغ های چشمک زن، تابلوهای هشداری، اخطاری و اطلاعاتی، نیوجرسی و خط کشی دوجزئی، نصب چشم گربه ای و ضربه گیرها انجام و منجر به کاهش تصادفات در این نقاط شده است.

وی ادامه داد: جهت ایمن سازی محور ازنا - اراک، یک هزارعدد حفاظ میانی نیوجرسی به طول چهار کیلومتر، ۳۰۰ عدد تابلو و علائم عمودی و ۱۵۰ عدد فلش بتنی آشکارساز نصب، ۱۰۰ کیلومتر خط کشی انجام و ۵۰۰ عدد چشم گربه ای نصب شد.

درگاهپور ایجاد شیب شیروانی در محورهای اصلی و روستایی به طول ۱۵ کیلومتر و شانه زنی و علف زنی در محورهای اصلی و روستایی به طول ۳۰۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز حریم راه در این مدت اظهار داشت: امسال سه کیلومتر روکش آسفالت در محور ازنا - اراک، لکه گیری با آسفالت گرم در راه های اصلی و روستایی به تناژ ۲۰۰تن و لکه گیری با آسفالت سرد در محور اصلی و روستایی به تناژ ۱۸۰ تن به طول ۳۰۰ کیلومتر انجام شده است.

به گفته وی امسال با برقراری گشت های کنترلی مشترک با پلیس راه در مبادی نقاط فرار بار، ۹۰ فقره تخلف در حوزه کالا شناسایی و به کمیسیون تخلفات حمل و نقل ارجاع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.