خیرین افغانستانی از سازمان ملل و وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تقاضای همکاری برای حل مشکلات بیماران نیازمند افغانستانی شدند.

خیرین افغانستانی که با همکاری مؤسسه خیریه سیدالشهداء برای نخستین بار پای صحبت و مشکلات بیماران هموطن خود نشستند.

خیرین از نمایندگی‌های سازمان ملل و وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تقاضای همکاری برای خل مشکلات بیماران نیازمند شدند.

نخستین جلسه همدلی خیرین افغانستانی به همراه بیماران خاص و صعب‌العلاج که هر کدام درد و دلی با خیرین داشتند، خیرین افغانستانی در تلاش هستند با کمک هایشان بخشی از مشکلات این بیماران را رفع بسازند.

آمار دقیقی از بیماران دیالیزی و سرطانی اتباع خارجی مقیم مشهد در دسترس نیست، اما با تحولات اخیر افغانستان فقر و بیکاری و نبود تجهیزات و مراکز درمانی در آن کشور باعث شده تا بخشی از این بیماران به جمهوری اسلامی ایران مهاجرت کنند.

مهاجرین افغانستانی خواستار همکاری بیشتر سازمان ملل و وزارت کار کشور جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات بیماران افغانستانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
بابا خیر افغانی افغانی برو کشورت برو اونجا به هموطنت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۳:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام ووعرض ادب خدمت شما های که میخونید و میبینید بنده مدد یک سال زیاد تر در ایران هستم قانونی هم هستم با مدارک که اینا میگن اما شامل هیچ یک خدامات نمیشم نمیدونم مشکل در کجاست بنده مورید کنسر دارم در همین ایرا بالای ۳۰۰ میلیون خرج و مصرف تداوی کردم هر چی داشتم و نداشتم زدم در این راه هنوزم معلوم نیست خدا خودش میدونه که چند روز با این مریضی که نصیب بنده شده مهمان این دنیا لعنتی کشور بی بدرد بخور هستیم میباشم نه شامل بیمه میشم و نه کدام حقوق انسانی دارم حیرانم چکار کنم تنها خداست که دست گیر هست بس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
یک چند وقت برو کشورت اب وهوای خوبی دارد .همه امکاناتی هم در انجا درکابل هم هست یک چند وقت هوای افغانستان بت بخورد خوب می شوی خیلی هوای تمیزی دارد.واب وهوای زلالی.بیمه وهمه خدماتی بت می دهند. .برو لا اقل کشورت ووطنت راببینی.
آخرین اخبار