هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شرکت می‌کنند.

سید مهدی هاشمی قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از شرکت هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد در کنکور سراسری ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی راهنمایی‌های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و همچنین به مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی رایگان به این دانش‌آموزان، افزود: پارسال چهار دانش‌آموز موفق به کسب رتبه سه رقمی و ۲۰ دانش‌آموز نیز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار شدند و همچنین ۸۸ دانش‌آموز نیز جهت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند.


بیشتر بخوانید


هاشمی با اشاره به قبولی ۱۶۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در دانشگاه‌های سراسری کشور طی سال گذشته، اضافه کرد: از این تعداد شش نفر در رشته‌های پزشکی، یک نفر دندانپزشکی، ۴۲ نفر دانشگاه فرهنگیان، یک نفر پرستاری، هفت نفر رشته‌های هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهداشت و مامایی، ۱۳ نفر رشته‌های فنی و مهندسی و ۲۳ نفر نیز در رشته‌های حقوق و علوم انسانی موفق به راه‌یابی به دانشگاه‌های سراسری شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۱ دانش‌آموز در دانشگاه‌های آزاد، ۳۸ نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور، ۱۱ نفر در دانشگاه‌های فنی و یک نفر نیز در دانشگاه علمی و کاربردی پذیرفته شد.
هاشمی گفت: هم‌اکنون ۱۶ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه بی‌بضاعت در استان نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار