مایکروسافت بینگ برای جست‌وجو در اینترنت جایزه می‌دهد

مایکروسافت سرویس جدیدی به نام Microsoft Rewards راه اندازی کرده است که برای جست‌وجو در موتور بینگ پاداش مالی ارائه می‌کند.

در گزارش پیش رو نحوه کسب درآمد با استفاده از سرویس جدید شرکت مایکروسافت، یعنی Microsoft Rewards معرفی شده است:

۱. با استفاده از Bing جست‌وجو کنید

این برنامه به شما امکان می‌دهد که در هر بار جست‌وجو سه امتیاز کسب کنید و به ازای هر روز ۵۰ امتیاز برای کاربران سطح ۱ و ۲۵۰ امتیاز برای کاربران سطح ۲ ارائه می‌کند. علاوه بر این، اگر با استفاده از Edge جست‌وجو کنید، روزانه ۵ امتیاز اضافی برای سطح ۱ و ۲۰ امتیاز برای سطح ۲ دریافت خواهید کرد.

حتی اگر از کروم یا هر مرورگر دیگری استفاده می‌کنید، تا زمانی که از طریق Bing جست‌وجو می‌کنید، امتیاز دریافت خواهید کرد. مطمئن شوید که وارد اکانت مایکروسافت خود شده اید، در غیر این صورت جست‌وجو‌هایی که انجام می‌دهید به حساب نمی‌آیند و اگر می‌خواهید سریع‌تر سطح خود را بالا ببرید، از Bing در مرورگر Edge استفاده کنید.

حداکثر امتیاز اختصاص داده شده به و گذار توسط Bing بین دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل تقسیم می‌شود، بنابراین باید در هر دو پلتفرم وب گردی کنید. در تلفن همراه، می‌توانید از برنامه Bing یا برنامه Microsoft Edge درآمد کسب کنید.

جالب اینجا است که جوایز موبایل به اندازه جوایز دسکتاپ در دسترس نیست. اگر در منطقه‌ای هستید که پاداش‌های موبایلی پشتیبانی نمی‌شوند، برای جست‌وجو‌های موبایل امتیازی کسب نخواهید کرد. به عنوان مثال، سطح ۱ به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۵۰ امتیاز جست‌وجوی روزانه را کسب کنید که ۳۰ امتیاز برای دسکتاپ و ۲۰ امتیاز برای تلفن همراه است و در صورتی که در یک سایت پشتیبانی نشده باشید فقط می‌توانید ۳۰ امتیاز برای جست‌وجوهای دسکتاپ دریافت کنید.

۲. پیشنهاد‌های سرگرم کننده 

صفحه کسب درآمد Microsoft به شما امکان می‌دهد با انجام کار‌های از پیش تعریف شده ساده امتیاز بیشتری کسب کنید. می‌توانید از شرکت در آزمون‌ها و نظرسنجی ها، تکمیل پازل‌ها و پاسخ دادن به سؤالات خاص درآمد کسب کنید. شما برای هر فعالیت ۵ یا ۱۰ امتیاز می‌گیرید و تکمیل همه آن‌ها بیش از ۱۰۰ امتیاز به شما خواهد داد. پیشنهاد‌ها روزانه به روز می‌شوند، به این معنی که می‌توانید در کمترین زمان امتیاز جمع آوری کنید.

۳. از فروشگاه مایکروسافت خرید کنید

اگر به حساب مایکروسافت خود وارد شده‌اید، می‌توانید با خرید از فروشگاه مایکروسافت از طریق Xbox یا رایانه شخصی خود یا اینترنت امتیاز کسب کنید. اگر در سطح اول باشید به ازای هر دلاری که خرج می‌کنید ۱ امتیاز و در سطح دوم برای هر دلار ۱۰ امتیاز دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید با خرید‌های سخت‌افزاری مانند رایانه‌های شخصی سرفیس مایکروسافت درآمد کسب کنید، اما بدون توجه به سطح شما، درآمد به ۱ امتیاز در هر دلار محدود می‌شود. لطفا توجه داشته باشید که در صورت بازگشت یا انصراف از خرید، امتیاز شما کسر می‌شود.

با Microsoft Rewards چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟

اگر هدف شما کسب درآمد کافی برای پرداخت قبوض، ترک شغل و شرکت در تور است، Microsoft Rewards به شما در انجام این کار کمکی نخواهد کرد. با این حال، اگر می‌خواهید مقداری پول رایگان و جوایزی را به دست آورید، می‌توانید این کار را دنبال کنید.

برای دریافت کارت هدیه ۵ دلاری به ۵۰۰۰ امتیاز نیاز دارید. اما با چه سرعتی می‌توانید ۵۰۰۰ امتیاز کسب کنید؟ با فرض اینکه شما در سطح ۲ هستید، می‌توانید فقط با تکمیل جست‌وجو‌ها ۲۵۰ امتیاز کسب کنید. از این طریق مجموع امتیاز‌های اکتسابی شما در ماه ۷۵۰۰ امتیاز و در سال ۹۰۰۰۰ امتیاز خواهد بود که معادل ۹۰ دلار در سال است.

منبع: ۲۴ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۲
متاسفانه خدماتی به کشورمون ارائه نمیده
آخرین اخبار