مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ از برگزاری جلسه برنامه ریزی، هماهنگی و تصمیم گیری جهت کشت تابستانه ۱۴۰۲ با معاونین و مدیران مجموعه تحت سرپرستی در محل سالن جلسات این شرکت خبر داد.

بهرام جعفری گفت: در خصوص وضعیت کشت‌های تابستانه در محدوده شبکه‌های آبیاری تحت پوشش و همچنین لزوم تعیین تکلیف بدهی آب بها کشاورزان، بر اطلاع رسانی گسترده به شیوه‌های گوناگون با موضوع (غیر مجاز بودن و ممنوعیت کشت شلتوک) به بهره برداران تحت پوشش شرکت تأکید شد.

او می‌گوید: به منظور پیشگیری از کشت‌های غیر مجاز تامین آب کشت‌های دائم و تابستانه شبکه بصورت غیرمستمر انجام می‌پذیرد و همچنین مقرر شد شرکت‌های تعاونی الگوی کشت مجاز پیشنهادی خود را مطابق با الگوی کشت مصوب استان جهت بررسی و عقد قرارداد به شرکت بهره برداری ارائه نموده و نسبت به تعیین تکلیف بدهی آب بهاء خود طی هفته جاری با مراجعه به امور مشترکین شرکت اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اخذ احکام قضائی، مقرر شد تا نسبت به تشکیل کارگروه اجرای احکام و نیز جمع آوری سیفون‌های غیرمجاز با هماهنگی نیروی انتظامی شود.

به گفته او با تهیه و ارائه برنامه ریزی توزیع آب در شبکه‌های تحت پوشش شرکت بهره برداری کارون بزرگ به صورت نوبت بندی و رعایت موارد یاد شده و همچنین ایجاد تعامل و همکاری با ارگان‌های ذی ربط بتوانیم به بهترین نحو ممکن رضایت مشترکین را حفظ کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.