مشکلات تحویل خودروی شاهین طرح مادران از زبان شهروندخبرنگار‌ها

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام، مشکلات تاخیر در تحویل خودروی شاهین طرح مادران را روایت کردند.

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند و از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو را دارند. 
اما شهروند خبرنگار‌های ما که دارای شرایط لازم برای ثبت نام در این طرح هستند با مشکلاتی مواجه شدند که با ارسال پیام روایتگر این مشکلات شدند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، از برج ۱۱ مادران ۳۷۰ میلیون تومان وجه نقد به حساب سایپا واریز کردند تا خودروی شاهین را ۳ ماهه تحویل بگیرند، اما همچنان مادرانی که شرایط دریافت خودرو را دارند بدون خودرو سر می‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام، من هم در طرح مادران برج ۱۱ سال ۱۴۰۱ خودروی شاهین به اسمم درآمد ۲۶ ام همین ماه تکمیل وجه کردم احراز هویت را هم به نمایندگی ورامین تحویل دادم اردیبهشت مااه ۱۴۰۲ متوجه شدم احراز سکونت من را حتی ثبت نکردند و وقتی پیگیری کردم ثبت انجام شد و گفته شد ۹۰ روز بعد از ثبت احراز خودرو تحویل می‌دهند. به دلیل سهل انگاری و ثبت نکردن به موقع احراز ما همچنان باید منتظر تحویل خودرو بمانیم. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۵:۳۷ ۲۳ تير ۱۴۰۲
پیش فروشای آذر که موعد تحویل هفته چهارم اردیبهشت بود با دوماه تاخیر هنوز فاکتور نشدن
به کی بگیم دردمونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۷ تير ۱۴۰۲
از۲۷ بهمن ۴۰۱ که الان ۵ماهه پول شاهین را واریز کردم طرح مادران هرچی ازسایپا میپرسم کی ماشینا تحویل میدن میگه فاکتور نشد پس تا کی بمونیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
بله راست میگه
ما هم همینطور
آقا ظلم تا کیییییی ما طرح مادران مثل اینکه
بخدا دیگه بریدیم تروخداااا کمکمون کنید کسی جوابگو نیست
کسی ک اینو میخونی تورا جون بچت کمکمون کن بخدا چک دارم 20تیر اگه تحویل ندن باید بدبخت بشم قرض گردم تا این370رو پرداخت کردم.
آخرین اخبار