معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این دانشگاه را پیشرو در راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی معرفی کرد و گفت : از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ رشته جدید در کرمانشاه راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی است.

سیاوش وزیری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ رشته جدید در کرمانشاه راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته پی. اچ. دی دو رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی و علوم تغذیه در دانشگاه کرمانشاه راه‌اندازی شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت و ایمنی محیط زیست، کارشناسی ارشد خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون، کارشناس گفتار درمانی، پی. اچ. دی پرستاری، فلوشیپ رادیولوژی مداخله‌ای، کارشناسی پرستاری اسلام آباد، کاردانی هوشبری اسلام‌آباد و کاردانی اتاق عمل اسلام‌آباد راه‌اندازی شد.

کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت، کارشناسی ارشد سلامت و رفاه اجتماعی و فلوشیپ کاردیولوژی مداخله‌ای از جمله رشته‌هایی هستند که به گفته وزیری در سال جاری مجوز آن اخذ شده است.

وی تصریح کرد: رشته پی. اچ. دی مهندسی بافت پس از بازدید گروه بورد وزارتخانه، تایید شده و در بهمن ۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد، رشته پی اچ دی فارماکولوژی مهر ۱۴۰۳ و فارماسیوتیکس نیز پس از بازدید، تایید شده و مهر ۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

وزیری اضافه کرد: در رشته پی. اچ. دی اپیدمیولوژی بازدید گروه بورد وزارتخانخانه انجام شده و هماهنگی‌های لازم جهت بازدید کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات سلامت صورت گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.