مدیر بانک توسعه تعاون لرستان گفت: ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، ارزان و ازدواج طی سال گذشته توسط شعب این بانک پرداخت شده است.

سید مسعود هاشمی نژاد افزود: بانک توسعه تعاون استان در راستای اجرای رسالت خود و خدمت به بخش تعاون بیش از ۷۰ درصد از تسهیلات مصرفی را به تعاونی‌ها و اعضای آنها و مابقی را به سایر بخش های اقتصادی به ویژه در حوزه تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

وی با تشریح عملکرد سال گذشته ادامه داد: در حوزه اعتبارات اشتغال روستایی ۱۰۵ میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون لرستان تخصیص یافت اما ۱۱۶ میلیارد تومان با همکاری دستگاه های اجرایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۸ تصریح کرد: این در حالیست که ۱۱۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان شامل ۵۸ میلیارد تومان در بخش صنعت، کشاورزی ۲۸ میلیارد تومان، تعاون ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و خدمات ۱۶ میلیارد تومان اعطا شد.

هاشمی نژاد گفت: همچنین بانک توسعه تعاون توانست با حمایت ۱۰۰درصدی مشاغل آسیب دیده از کرونا، بیش از ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر پرداخت کند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون لرستان افزود: این بانک برای تکمیل رسالت اجتماعی خود در حوزه بسترسازی و تقویت بنیان خانواده به ویژه ازدواج و فرزند آوری، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند که در این خصوص بیش از ۸۷ میلیارد تومان معادل ۱۰۰درصد اعتبارات تخصیص یافته را طی سال گذشته پرداخت کرد.

هاشمی نژاد بیان کرد: پارسال بیش از ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۸میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به خانواده های بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۳۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خُرد و خانگی به بانک توسعه تعاون لرستان اختصاص داده شده که تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون با ۱۰ شعبه در لرستان فعالیت دارد ادامه داد: این مجموعه جهت ایجاد رضایتمندی شهروندان، حمایت از اقشار آسیب پذیر و بنگاه های اقتصادی گام بر می دارد.

 
 

برچسب ها: بانک ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.