برنامه ریزی گوگل برای معرفی ویژگی جدید Duet در Sheets

گوگل در حال برنامه ریزی برای معرفی ویژگی جدید "Duet" در "Sheets" است.

گوگل تاکنون ویژگی جدید "Duet" را در بخش اسناد و اسلاید‌ها معرفی کرده و اکنون در حال گسترش آن به بخش "Sheets" است.

گوگل در توئیتی از معرفی ویژگی "Help Me Organize" خبر داد که در حین کار به سازماندهی "Sheets" کمک می‌کند؛ برای دسترسی به این ویژگی، باید آنچه را که می‌خواهید به دست آورید شرح دهید تا "Sheets" الگو‌های سفارشی را برای کمک ایجاد کند.

ویژگی جدید "Duet" در "Sheets" چگونه کار خواهد کرد؟

یک پانل جانبی با ویژگی Help Me Organize در Sheets نشان داده می‌شود که کاربران می‌توانند الزامات مورد نیاز مانند: "برنامه یک روزه یک رویداد برای راه اندازی فروش با توضیحات و وضعیت جلسه"را در این پانل وارد کنند. 

گوگل این قابلیت را به سیستم‌های iOS و اندروید اضافه کرده است و کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه ایجاد و وارد کردن موضوعاتی مانند تشکر بابت مصاحبه شغلی یا درخواست شغل و.. به ویژگی "Help me write" در گوشه سمت راست پایین صفحه دسترسی پیدا کنند. هوش مصنوعی یک پیش نویس ایمیل ایجاد می‌کند که کاربران می‌توانند قبل از کلیک بر روی دکمه ارسال، آن را ویرایش یا اصلاح کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند بازخورد خود را در مورد متن تولید شده ارائه دهند یا با کلیک بر روی گزینه "Rebuild" یک کپی جدید از متن ایجاد کنند.

همچنین در Presentations، Help me Organize وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد تصاویری را ایجاد کنند که با متن ارائه مطابقت داشته باشد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار