انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در بزرگراه شهید دستجردی اصفهان و برخورد آن با خودرو‌های دیگر، سبب تصادف زنجیره‌ای و مصدومیت ۹ نفر شد.

محسن بگدلی، رئيس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه امروز حادثه انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت در بزرگراه شهید دستجردی در جنوب اصفهان و برخورد آن با تعدادی از خودروهای سواری به مرکز آتش نشانی گزارش شد.

 با بیان اینکه این تانکر از بزرگراه شهید دستجردی در حال تردد به سمت بزرگراه خلیج فارس و جنوب اصفهان بود، افزود: این خودروی سنگین به‌دلیل منحرف شدن وارد لاین مخالف (به سمت سیتی سنتر) شد و پس از برخورد با چند دستگاه خودرو در شانه خاکی کنار بزرگراه متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت این تانکر، بنزین بود و اگر واژگون یا دچار نشتی می شد، موقعیت خطرناکی بوجود می آمد، تصریح کرد: با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی و امدادی حاضر در محل از واژگون شدن این خودرو جلوگیری به‌عمل آمد و پس از ایمن کردن محل، نسبت به تخلیه سوخت از تانکر اقدام شد.

بگدلی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی و خودروهای نجات از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز در این زمینه اعلام کرد: حادثه ترافیکی تصادف زنجیره ای حدود ۱۰ خودرو شامل ۹ خودروی سبک و یک دستگاه تانکر حامل سوخت در صبح شنبه در بزرگراه شهید دستجردی و ورودی دوم سپاهانشهر به این مرکز گزارش شد.

بر اساس این گزارش، حادثه مذکور ۹ مصدوم شامل ۶ مرد و سه زن ۲۵ تا ۵۰ ساله به همراه داشت که به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.

چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر نیز در این حادثه امدادرسانی داشتند.

بر اساس گزارش های دریافتی، این حادثه سبب ترافیک سنگین در بزرگراه شهید دستجردی به سمت بهارستان و همچنین به سمت اصفهان شده است.

بزرگراه شهید دستجردی در جنوب کلانشهر اصفهان به دلایل مختلف شاهد تصادف و واژگونی خودروهای سنگین است که کارشناسان تاکید دارند اقدامات اصلاحی و همچنین تکمیل هرچه سریعتر کمربندی شرق اصفهان به‌منظور کاهش تردد خودروهای سنگین به داخل این کلانشهر برای رفع این معضل ضروری است.

منبع: ايرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار