حسینی‌نژاد گفت: رسانه‌ها به اهمیت مصرف بهینه و رعایت الگوهای درست مصرف کردن برق در این استان بیشتر کمک کنند.

حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان   به مناسبت سومین روز از هفته مدیریت مصرف برق در گفت‌وگویی با خبرنگاران تأکید کرد: رسانه‌ها هسته اصلی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در جهت تعیین رفتار کنشگر آحاد جامعه هستند.

حسینی‌نژاد با عنوان اینکه سومین روز از این هفته با نام «مدیریت مصرف برق؛ افکار عمومی و رسانه» نام‌گذاری شده است، افزود: انتشار و استمرار پیام‌های آموزشی و تبلیغی، در اهمیت مصرف بهینه و رعایت الگوهای درست مصرف کردن برق در چند سال اخیر بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: فرهنگ از دیدگاه جامعه شامل هر آنچه جامعه بشری به وجود آورده و توان اشتراک آن را دارد، می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: باید اذعان داشت که در فرهنگ‌سازی و تبلیغات صرفاً رساندن یک معنا، مفهوم یا ایده پایان کار نیست؛ بلکه اقناع یا ترغیب مخاطب در جهت دستیابی به هدف خاصی نیز مدنظر قرار دارد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه چنانچه به‌صورت بنیادی مدیریت مصرف برق اطلاع‌رسانی نشود، ناترازی‌های تولید و مصرف در سال‌های آتی وضع بسیار بحرانی را برای صنعت برق رقم خواهد زد، گفت: راه‌های گوناگون اطلاع‌رسانی نظیر شبکه‌های اجتماعی، رادیو، جراید، خبرگزاری‌ها و تلویزیون از جمله شیوه‌های اثرگذار تبلیغاتی خواهد بود و هر چه ابعاد فرهنگ‌سازی وسیع‌تر باشد، در دستیابی به اهداف راه هموارتری پیش روی صنعت برق خواهد بود.

برچسب ها: مصرف برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار