چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از امروز شنبه به مدت ۱۰ روز در قزوین آغاز شد.

این مرحله از اردو در خانه کشتی قزوین بر پا شده است و تا ۱۲ تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

حسین یکتایی رئیس هیات کشتی استان قزوین در حاشیه این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: در سال‌های گذشته نیز قزوین میزبانی چند دوره از اردو‌های ملی پوشان را برعهده داشته است.

رییس هیات کشتی استان قزوین افزود: اردوی آمادگی کشتی گیران تیم ملی در قزوین به منظور آمادگی هرچه بهتر ملی پوشان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی و جهانی پیش رو است که تا کنون مکان و زمان مسابقات از سوی فدراسیون کشتی اعلام نشده است.

یکتایی اضافه کرد: عملکرد خوب و کسب امتیازات بالا در اردو‌های مراحل قبل موجب شد تا نام علیرضا عباسی کشتی گیر خوش آتیه قزوینی نیز در فهرست ۲۹ نفره این دوره از اردو قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عباسی در وزن ۸۰ کیلوگرم این دوره از اردو‌ها حضور دارد و برای تثبیت خود و پوشیدن دوبنده تیم ملی، باید از سد عمادرضا محسن نژاد و کامران بک پیکری از خوزستان عبور کند.

رییس هیات کشتی استان قزوین همچنین گفت: حبیب قیداری مربی ارزشمند قزوینی نیز در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به عنوان مربی از قزوین حضور دارد و در کنار محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و ۴ مربی دیگر، به هدایت کشتی گیران می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار