ماموران انتظامی در بازرسی از سه دستگاه خودرو مقدار ۵۶ هزار و ۵۰۰ لیترسوخت قاچاق شامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن و ۲۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

 سردار   دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان  به اجرا در آمد.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با انجام کار دقیق و در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های " نیمروز،   راسک، دلگان "، طی چند عملیات موفق به شناسایی سه محموله قاچاق سوخت شدند.

 وی افزود؛ در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو و کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی، مقدار ۵۶ هزار و ۵۰۰ لیترسوخت قاچاق شامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن و ۲۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی ۳ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور، از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.