مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب به محل حادثه اعزام و عملیات جست‌وجو ادامه دارد.

شاهین فتحی در این خصوص افزود: ظهر امروز گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهرک گلستان شهرستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

 وی ادامه داد: پس از مشخص شدن ماهیت حادثه، تیم‌های عملیاتی هلال احمر دو شهرستان تهران و رباط کریم و بهارستان به محل حادثه اعزام شدند که با حضور در محل حادثه و بر اساس اعلام مردم محلی اعلام شد که احتمال وجود ۴ نفر در زیر آوار وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات جست و جو و نجات با حضور تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب این جمعیت در کنار عوامل آتش نشانی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۲
تبریک به پیمانکاران و مهندسان ناظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
وقتی خود شهرداری عامل فساد و بی قانونی و تراکم فروشی می‌شود و به تعاونی مسکن سپاه مجوز ساخت و ساز روی گسل می‌دهد، نتیجه همین می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
نظارت های ضعیف سازمان نظام مهندسی در اجرای ساخت و ساز مشهود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
آقای رضایی کوچی پزشک عمومی ناکارآمدی که ریاست کمیسیون عمران مجلس را برعهده گرفته و در تصویب اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعلل می‌کند باید پاسخگو باشد . آقای اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس باید پاسخگو باشد که چرا اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان هنوز در صحن علنی مجلس تصویب نشده ؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۲ تير ۱۴۰۲
جالبه اگر تحقیق جامع و کامل توسط دادگستري و دادستانی و اداره کار انجام شود متوجه خواهید شد که ناظر یا مجری نظام مهندسي( سازندگان ذیصلاح ) سرساختمان و در محل حادثه حضور نداشتند به همین علت تاکید می‌کنم که مهندسان ناظر یا مجری نظام مهندسي بايد به دستگاه GPS با حسگر اثر انگشت مجهز شوند تا حضور یا عدم حضور خود سرساختمان را به شهرداری و نظام مهندسی و اداره کار و دادستانی و وزارت راه و شهرسازی و ... اعلام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۲
وقتی امضافروشی مهندسان در نظام مهندسی بیداد می‌کند، ناظر صوری و مجری صوری و سرپرست کارگاه ساختماني صوری باشند و در مدت احداث ساختمان حتی ۱ بار هم به عملیات ساختمانی سرکشی نکرده باشند ، نتیجه همین می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۲ تير ۱۴۰۲
چرا در نظام مهندسی ساختمان ، ناظر گودبرداری یا مسئول HSE وجود ندارد ؟
آخرین اخبار