امام جمعه موقت بیرجند گفت: ظرفیت‌های معرفت آموزی بسیاری داریم که بهره برداری از آن‌ها کامل نیست و باید از این منابع کسب معرفت بیشتری کنیم.

حجت‌الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) این شهر اقامه شد گفت: پایه اساسی ایمان بر معرفت بنا شده که چهار وجه دارد و وجه چهارم آن دشمن شناسی است.

او افزود: بهره برداری ما از ظرفیت‌های معرفت آموزی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کامل نیست، لذا معرفت افزایی ما به حد و اندازه اش نرسیده و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: بایستی با جهاد تبیین به معرفی شیطان بزرگ آمریکا برای فرزندان و جوانانمان بپردازیم.


بیشتر بخوانید


امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: دشمن از حق و حقوق خودش به حقوق دیگران قدم می‌گذارد و به آن تجاوز می‌کند که این عداوت و دشمنی به قصد ضربه زدن است.

او گفت: دشمن بیرونی، حقوق یک جامعه را زیر پا می‌گذارد و دشمنی او می‌تواند دشمنی آشکار یا پنهان باشد و مبارزه با دشمنی مخفی و در نقاب، مشکل است.

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: دشمن هنرمندانه و با مهندسی وارد می‌شود و برای همین برای مبارزه با این دشمن باید از هر قوت و نیرویی استفاده کنیم، از قوت نظامی گرفته تا قوت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و .. که می‌تواند در شکست دشمن کارا باشد.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار