معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۲ هزار و ۳۲۸ مورد اشتغالزایی جدید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در این استان ایجاد شده است.

 علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۲ هزار و ۳۲۸ مورد اشتغالزایی جدید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در این استان ایجاد شده و تعهد اشتغال استان قزوین تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ معادل ۱۹ هزار فرصت شغلی است.

وی اضافه کرد: استان قزوین در سطح تعهدات اشتغال رتبه سوم کشور را به دست آورده که انجام این مساله بیانگر رونق تولید و پویایی اقتصادی در این استان است.

رحمانی با بیان اینکه بیشترین اشتغالزایی ایجاد شده در استان قزوین مربوط به حوزه صنعت و کشاورزی بوده است، اظهار کرد: امروز به واسطه ایجاد رونق تولید، این استان در بخش صنایع لوازم خانگی، شوینده و قطعات خودرو با کمبود نیروی کار مواجه است.

این مسوو حوزه اقتصادی یادآور شد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که استان قزوین از نظر پویایی و تحرک اقتصادی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و به همین منظور بایستی از ظرفیت‌های موجود استان بیش از پیش بهره‌مند شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با شناسایی فرصت‌ها، اهتمام لازم را برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده دولت فراهم سازند.

استان قزوین بیش از سه هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار