رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام روح الله نجفی بیان کرد: همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی مجموعه تبلیغی شهرستان ملایر به مقام شامخ شهدای شهرستان و علمای بزرگ حوزه تبلیغ ادای احترام کرده و با حضور در گلزار مطهر شها و علما عطر افشانی و غبارروبی این قبور مطهر انجام شد.

وی با اشاره به همزمانی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و روز اصناف؛ گفت: دیدار با بازاریان و اصناف و تقدیر از تعدادی از اصناف و بازاریان عرصه تبلیغ از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر بود.

وی، به حضور شبکه تبلیغی ملایر در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در جهت ارائه عملکرد حوزه تبلیغی شهرستان نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نماز جمعه توسط شبکه تبلیغ و غرفه پاسخگویی به سوالات را خواهیم داشت.

حجت الاسلام نجفی در ادامه، دیدار با خانواده معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانواده‌ها، دیدار با امام جمعه و فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از شاکله‌های حوزه تبلیغ بانوان هستند در حوزه بانوان نیز نشست‌های هم اندیشی و همفکری و برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح مساجد از سوی واحد قرآنی و نشست با اصحاب رسانه را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار