مجمع علمای یمن با صدور بیانیه‌ای از همه اقشار مسلمان خواست در برابر قتل عام‌های وحشیانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین به پا خیزند.

مجمع علمای یمن با صدور بیانیه‌ای از همه اقشار مسلمان خواست به پا خیزند و به مسئولیت ایمانی و جهادی شان در برابر قتل عام‌های وحشیانه رژیم دشمن و جنگ نسل کشی آن علیه ملت فلسطین عمل کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی انصارالله، مجمع علمای یمن  ضمن تأکید بر لزوم حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن و مقابله با موضعگیری منفعلانه در برابر فجایع آنان، ریخته شدن خونشان و تخریب خانه هایشان افزود: دشمن صهیونیست دشمن همه ملت هاست. دشمن آمریکایی هم دشمن تمام ملت هاست. هر کس آمریکا را دانسته یا ندانسته تایید می‌کند، دوست اسرائیل محسوب می‌شود. هرگونه پاسخ دادن یا استفاده از قدرت بازدارندگی در برابر رژِیم صهیونیستی در هر زمان و مکان توسط هر یک از جنبش‌های جهادی فلسطین و میادین محور جهاد و مقاومت قانونی است. اقدام جهادی و نظامی همه ملت‌های مسلمان و حکومت‌های اسلامی برای حمایت از غزه و جنبش‌های جهادی و مقاومتی و کمک تسلیحاتی و مالی به آنان ضروری است.

در این بیانیه آمده است: تاکید می‌کنیم دولت آمریکا به ریاست جمهوری بایدن در ریخته شدن و مباح دانستن خون ملت مسلمان فلسطین نقش دارد. بسیج ایمانی و جهادی سراسری علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر و آمادگی نظامی را برای گرفتن انتقام همه این جنایات و قتل عام‌ها خواستاریم.

 مجمع علمای یمن اعلام کرد: موضع ذلت بار و ننگین و مواضع شرم آور نظام‌های سازشگر در راس همه موضع رژیم‌های سعودی و امارات را محکوم می‌کنیم. از رژیم‌های گوش به فرمان یهودیان و رژیم‌هایی که با آن‌ها سازش کرده اند می‌خواهیم در محاسباتشان تجدید نظر کنند و گناه عادی سازی روابط را با بازگشت به جمع کشور‌های عربی، اخراج سفیران دشمن صهیونیست و احضار سفیران خود جبران کنند. به اجتماع بزرگ سراسری در راهپیمایی امروز دعوت می‌کنیم. حضور در این اجتماع مطالبه‌ای اسلامی، موضعی برادرانه و مقدمه حضور در نبرد بزرگ آتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار