مدیرعامل نمایشگاه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین نمایشگاه اقساطی مبل، لوستر و سرویس خواب در شهر یاسوج تا سوم تیر در مصلی شهر استان برپا شد.

 سیروس باقری  با بیان اینکه تلاش شده این نمایشگاه بر زندگی جامعه و اقشار مختلف مردم اثر مثبتی بگذارد، افزود: نمایشگاه‌ها باید ارتباط معناداری با زندگی و شرایط اقتصادی مردم داشته باشد.
 
باقری افزود: در گذشته نمایشگاه‌ها به گونه‌ای برپا می‌شد که افراد دارای تمکن مالی امکان خرید داشتند اما مسیری مهیا شده که عموم مردم به ویژه زوج های در شرف ازدواج نیز بتوانند از مزایای نمایشگاه‌ها بهره ببرند.
 
وی اضافه کرد: برای نخستین بار دراین نمایشگاه مبلمان اقساطی بدون سود عرضه می‌شود و سقف تسهیلات آن تا ۱۰۰ میلیون تومان است.
باقری افزود: اقساط خرید کالا ۱۲ ماهه و امکان افزایش اقساط تا ۳۶ ماهه هم وجود دارد.  
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: متقاضیان خرید می توانند با مراجعه حضوری ودرکمترین زمان ممکن تسهیلات خودرا درمحل نمایشگاه دریافت و کالای مورد نظرخودرا انتخاب وخرید کنند.
 
آرمین‌مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران هم درحاشیه برگزاری وافتتاح این نمایشگاه گفت:بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف حمایت ازتولید ایرانی برای اولین بار نسبت به راه اندازی باجه این بانک درمحل نمایشگاه اقدام وخدمات بانکی ازجمله پرداخت تسهیلات آنی به مشتریانی که متقاضی خرید تولیدات ایرانی دراین نمایشگاه هستند درکمترین زمان اقدام‌ می کند.
 
وی افزود: نرخ تسهیلات ۴ درصد وبازپرداخت آن ۱۸ ماهه است و درهمه شعب وشهرستانهای استان این بانک اماده پرداخت این تسهیلات می باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.