پرواز کرمان - نجف شرکت هواپیمایی زاگرس، امروز نیم ساعت پس از بلند شدن از فرودگاه کرمان، با اعلام نقص فنی از سوی خلبان، به فرودگاه برگشت .

پرواز کرمان - نجف به شماره IZG ۳۰۴۳ متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس ساعت ۰۷:۱۰ امروز از فرودگاه کرمان پرواز کرد، اما نیم ساعت پس از پرواز با اعلام در آسمان خلبان مبنی بر بروز نقص فنی در هواپیما، این هواپیما که ایرباس بود به فرودگاه کرمان برگشت و مسافران از هواپیما پیاده و وارد سالن ترانزیت شدند.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در این زمینه اعلام کرد: این پرواز به موقع انجام شد، اما پس از گذشت چند دقیقه پس‌از پرواز حسب اعلام خلبان به علت ایجاد نقص فنی به فرودگاه بین المللی کرمان بازگشته است.

پس‌از بازگشت و وقفه زائران در پایانه بین المللی کرمان نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام کرد که هواپیمای جایگزین امروز آماده انجام نخواهد شد و مقرر شده مسافران فردا ساعت ۱۳، با پروازی دیگر به مقصد نجف اشرف اعزام شوند.

پرواز مذکور ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پروازی ۳۰۴۳ به مقصد نجف اشرف با ۱۵۴ زائر بود. برابر اطلاع واصله مسافران هم اکنون فرودگاه بین المللی کرمان را ترک و برابر اعلام آن شرکت باید فردا مجددا برای اعزام به نجف اشرف به پایانه بین المللی کرمان مراجعه کنند.

برچسب ها: هواپیما ، نقص فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۱ تير ۱۴۰۲
چند روز پیش هم یکی دیگه بود
آخرین اخبار