دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس در منطقه ۳ کشور یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با قهرمانی تیم اردبیل و معرفی نفرات و تیم‌های برتر در البرز به کار خود پایان داد.

در دومین دوره ورزشی کارکنان نوسازی مدارس از مسابقات ۸۲ ورزشکار مرد و ۸ ورزشکار زن تیم های استان‌های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، قزوین و البرز به مدت ۳ روز در چهار رشته ی ورزشی در مرکز آمورزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان فردیس با هم به رقابت پرداختند.
 
در رشته فوتسال تیم استان اردبیل اول شد و تیم های قزوین و البرز دوم و سوم شدند، در والیبال تیم استان قزوین اول شد و تیم های اردبیل و زنجان دوم و سوم شدند.
 
در تنیس روی میز آقایان، نمایندگان استان اردبیل اول و دوم شدند و نماینده استان البرز در سکوی سوم ایستاد، در تنیس روی میز بانوان هم نماینده زنجان در سکوی نخست ایستاد و دو نماینده البرز دوم و سوم شدند و در شطرنج آقایان هم نمایندگان زنجان، البرز و اردبیل به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
در پایان رقابت های منطقه ۳ کشور، تیم اردبیل با کسب ۱۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و به همراه دیگر قهرمانان مناطق کشور، به مسابقات فینال کشوری که از تاریخ ۱۹ تیرماه در خراسان رضوی برگزار می شود راه یافت، تیم های زنجان و البرز هم با ۱۷ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.