مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از مهمترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

محمود نقوی در همایش بزرگ غنی سازی اوقات فراغت که باحضور معاون سازمان دانش آموزی کشور، جمعی از مسئولان و مدیران مدارس استان در سالن اجتماعات خانه معلمان همدان برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های اوقات فراغت شامل کانون فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها، دارالقرآن، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراکز طرح اوقات فراغت آموزش استثنایی، مدرسه و سالن ورزشی به همراه مرکز مشاوره با آموزش و پرورش استان همکاری دارند.

نقوی افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در رشته‌های هنری، تربیتی، آموزشی، علمی و مهارت‌آموزی است که دانش‌آموزان بنا به سلیقه و استعداد‌های خود در این رشته‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: تمام تشکل‌های دانش آموزی از جمله بسیج، سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان جوانان هلال احمر، دارالقرآن‌ها، پژوهش سرا‌های دانش‌آموزی و مراکز مشاوره در فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان نیز فعال هستند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: تربیت هیچگاه متوقف نخواهد شد و دانش‌آموزان با حضور در کلاس‌های آموزشی تابستانه در محیطی شاداب و پر نشاط آمادگی لازم را برای حضور در کلاس درس در سال تحصیلی جدید به دست خواهند آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.