مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محور‌های رتباطی این استان در خرداد ماه امسال خبر داد.

صفر صادقی راد گفت: طبق بررسی سامانه‌های تردد شمار فعال در سطح راه‌های استان، از ۱ خرداد تا ۳۱ خرداد ماه ۲۳ میلیون و ۲۴۶ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: طبق بررسی آمار‌ها تردد در محور‌های استان نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: با اقدامات جهادی عوامل راهداری این اداره کل تامین حداقل الزامات ایمنی در تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان جهت استقبال از سفر‌های تابستانی انجام شده است، تا کاربران جاده ای، رانندگان و مسافران با امنیت خاطر از محور‌های استان تردد کنند.

صادقی راد اظهار داشت: خط کشی راهها، بهسازی و روکش آسفالت، رفع خاموشی ها، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، رفع و آشکارسازی نقاط حادثه خیز، نصب و بروز رسانی تابلو وعلائم و... از جمله اقدامات اداره کل برای افزایش ایمنی محور‌های مواصلاتی استان است.

وی گفت: استان همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی با شش استان همجوار در ارتباط است و سه کریدور مهم کشور از محور‌های همدان عبور می‌کند و همچنین به عنوان مسیر راه کربلا نیز شناخته می‌شود.

وی ابراز داشت: اگر بانک‌ها کاره‌ای نیستند چرا دعوت شده‌اند و اگر هم جزئی از این مجموعه هستند، چرا در جلسات حضور ندارند؟ این موضوع باید از استان پیگیری شود، چرا بانک‌ها نباید در جلسات حضور داشته و پاسخگو باشند؟! 
فرماندار نهاوند بیان کرد: ما همیشه زحمات بانک‌ها را قدردان بوده‌ایم و مشکلات و کم کاری‌ها را هم خواستار پیگیری شده‌ایم.
وی با اشاره به بهسازی مساکن روستایی در شهرستان نیز تصریح کرد: در بحث بهسازی روستا‌ها هم نهاوند در این مورد می‌تواند پایلوت کشوری باشد و نیاز است اجرای صددرصدی آن در آینده نزدیک با توجه به پیشرفت موجود را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.