۱۱ هزار خادم یار در کانون‌های رضوی استان اصفهان در حال خدمت رسانی به زائر اولی‌ها برای امکان سفر زیارت به مشهد مقدس هستند.

ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در دومین نشست هم اندیشی کانون‌های تخصصی خدمت رضوی زیارت گفت: این نشست با هدف تعامل و فکری و تجربه‌های متخصصان در عرصه زیارت به مشهد مقدس برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان هم در این گردهمایی، اعزام ۴۴ زائر اولی در قالب یک دستگاه اتوبوس را از جمله فعالیت این کانون‌ها در شهرستان‌ها برشمردو گفت: وظیفه اصلی این کانون تخصصی زیارت فراهم کردن زیارت آسان برای افرادی است که مشتاق زیارت به مشهد مقدس هستند و تاکنون این امکان برای آنان فراهم نشده است.

مصطفی حجه فروش، با اشاره به اینکه امکان پذیرش زائر اولی در مشهد مقدس با حمایت‌های آستان قدس رضوی برای ۴۶۰۰ نفر فراهم شده افزود: با کمک خیران می‌توان زمینه سفر زیارتی سه روزه هر زائر با امکانات اسکان و اطعام فراهم است.

او گفت: در صورت حمایت خیران زمینه سفر زیارتی به مشهد مقدس برای هر شهرستان در ماه در قالب دو اتوبوس زائر امکان پذیر می‌شود.

پور جلالی معاون کانون‌های خدمت رضوی استان هم در این گردهمایی راهبرد اصلی فعالیت خادمیاران رضوی کانون‌های تخصصی استان را تحقق شعار کیفی سازی خدمات به زائران مشهد مقدس بیات کرد و گفت: ۱۹ عرصه خدمت تخصصی برای مدیران کانون‌ها و خادمیاران تعریف شده که اعزام زائران به سفر زیارتی مشهد مقدس، همراهی سالمندان در بقاع متبرکه، برگزاری جنگ‌های مذهبی و کاروان‌های زیارتی از جمله فعالیت این کانون هاست.

در این نشست مدیران کانون‌های خدمت رضوی زیارت در شهرستان‌هایی از جمله خوانسار، نجف آباد به تعامل و هم فکری برای تسهیل در امکان سفر به مشهد مقدس پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.