مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از موافقت اولیه دستگاه‌های اجرایی برای طرح گردشگری تجن ساری خبر داد.

صادق برزگر مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفدهمین جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری رودخانه تجن ساری که با حضور زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل عمرانی، حمل و نقل ترافیک استانداری و کارشناسان مرتبط در سالن همایش این اداره‌کل، برگزار شد؛ گفت: بودجه اجرایی این طرح ابلاغ شده و منتظر اجرای این پروژه با موافقت دستگاه‌ها هستیم.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید هر گونه مشکلاتی مغایر با این طرح در طول رودخانه وجود دارد در جلسه بعدی ارائه دهند تا بررسی و رفع شود؛ افزود: خوشبختانه در این طرح نگاه همه دستگاه‌ها حمایتی است.

برزگر گفت: بودجه این طرح ابلاغ شده منتظر اجرای این طرح هستیم که با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، فاز اول این طرح، آغاز می‌شود.

زارعی  نماینده مردم ساری و میاندرود هم با بیان اینکه همه الزامات قانونی در این طرح مورد تائید است، گفت: مطالعات در راستای حوزه گردشگری است و بودجه قابل قبولی از این طرح دریافت شده، اما متاسفانه در پیشبرد این طرح بعضی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعامل ندارند که از همه عزیزان متولی درخواست کمک داریم.

او افزود: در جلسه بعد که با حضور معاون عمرانی استانداری حضور برگزار خواهد شد مشکلات این طرح ارائه، بررسی و رفع شود تا در سفر دوم رئیس‌جمهور در مازندران مطرح و به عنوان بزرگترین طرح رفاهی معرفی شود چرا که این طرح، کار بزرگ و فاخری است و باید کمک کنیم این طرح سریعتر اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.