ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه صبح امروز با حضور در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان، مزار شهدا به ویژه شهدای دستگاه قضایی و شهدای مبارزه با موادمخدر را عطرافشانی و گلباران کردند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضایی استان در این مراسم از اجرای نزدیک به ۴۰ ویژه برنامه طی این هفته خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در هفته قوه قضاییه است.

احمد جعفری افزود: حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل، افتتاح مجتمع ویژه خانواده در گرگان، برپایی میزخدمت در مصلا‌های نماز جمعه و آغاز به کار مشاوران ویژه خانواده برای کمک به سازش بین زوجین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جعفری گفت: در هفته قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه با حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از برنامه‌های خود برای بهبود خدمت رسانی به مردم خواهند گفت و به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آنان در این برنامه‌ها پاسخ می‌دهند.

او گفت: همچنین در این هفته از تلاشگران دستگاه قضایی استان که عملکرد آنان در بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده و پاسخگویی به مردم، اثرگذار است، تقدیر می‌شود.

یکم تا هفتم تیر هر سال، به مناسبت گرامیداشت معمار دستگاه قضایی شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.