عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: کیفیت آسفالت معابر شهری جزء مهم‌ترین ملاک ارزیابی عملکرد شهرداری از جانب شهروندان محسوب می‌شود.


ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اینکه کیفیت آسفالت معابر شهری جزء مهم‌ترین ملاک ارزیابی عملکرد شهرداری از جانب شهروندان محسوب می‌شود لازم است شهرداری در خصوص کیفیت آسفالت معابر سطح شهر، اعتماد سازی به شهروندان را در دستور کار قرار دهد. 

او افزود: وضعیت موجود آسفالت برخی از معابر شهر یزد راضی کننده نیست و باید شهرداری اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد به گونه‌ای که شهروندان علاوه بر آسفالت معابر مشکل دار، از کیفیت آسفالت هم رضایت کافی را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده و بسیاری از معابر شهری از جمله معابر محله صدرآباد که طی چند سال گذشته رنگ آسفالت ندیده بود، به صورت جهادی زیرسازی و آسفالت شد. 

او با اشاره به اینکه معابری که آسفالت می‌شود اطلاع رسانی و به سمع و نظر مردم برسد افزود: مقرر شد شهرداری آسفالت معابری که برای شهروندان مشکل ساز شده است از جمله آسفالت بلوار‌های خامنه ای، رسالت، استقلال، بسیج و صابر یزدی بزودی بهسازی کند.

ابوترابی همچنین با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف پروژه پیامبر اعظم (ص) گفت: این پروژه چندین سال است که بلاتکلیف مانده و زمین‌های واقع در آن فریز شده است موضوعی که گلایه مندی مالکان این زمین‌ها را به همراه دارد و ضرورت دارد پروژه پیامبر اعظم (ص) هرچه سریع‌تر از سوی شهرداری تعیین تکلیف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
صرفا بیان مشکل کاری انجام نمیشه شورای محترم شایسته است باقاطعیت شهرداری را الزام واجبار کند تا در این مورد بصورت منطقه ای و با زمان بندی اقدام مستمر داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
کوچه ها ومعابر منطقه 1 در حسرت 30ساله نوسازی آسفالت
بجای صرف و هزینه زیاد آسفالت برای سرعت گیرها
آسفالت وراهگشایی مردم رو انجام بدید با همین هزینه ها