معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: جلسه قرارگاه مسکن با موضوع آخرین وضعیت اقدامات بانک‌ها و وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر برگزار شد

 محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، شتاب دهی به اقدامات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن را از مطالبات مدیریت استان خواند و گفت: در صورت انجام تعهدات بانک‌ها در نهضت ملی مسکن به عنوان کلان پروژه دولت سیزدهم شاهد رونق ساخت‌وساز مسکن خواهیم بود باید پیگیری مستمر در خصوص شتاب به پرداخت تسهیلات از بانک‌های عامل انجام پذیرد.

او با بیان اینکه بانک‌ها نقش بی بدلیل در شتاب دهی به طرح نهضت ملی مسکن را دارند، می‌گوید: برخی بانک‌ها با سرعت بسیار کندی با این طرح همراهی می‌کنند و موجب کاهش سرعت ساخت و ساز مسکن و احیای بافت‌های فرسودی شهری شده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در این جلسه به مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی‌های مستمر در این خصوص در حال انجام است و در خصوص تخصیص زمین در بعضی از شهر‌ها انجام پذیرفته و در حال انجام آغاز عملیات اجرایی می‌باشیم.

به گفته خانچی؛ بنیاد مسکن به عنوان متولی امر باید پیگیری جدی در این خصوص انجام دهند و با هماهنگی‌ها بین دستگاهی شتاب انجام عملیات اجرایی در این شهر‌ها شتاب بگیرد.

او افزود: نظارت مستمر کارشناسان و نشست قرارگاه به صورت مستمر و پیگیری در خصوص شتاب دهی در انجام نهضت ملی را دستور کار داریم و امیدواریم در آینده نزدیک با شکل دهی قرارگاه جهادی مسکن شاهد برطرف شدن مشکلات اجرایی طرح و شتاب گیری ساخت و ساز مسکن در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی پبدنی
۱۶:۵۴ ۰۱ تير ۱۴۰۲
در مسیر راه تجاری و ترانزیتی خلیج فارس میتوان شهرهای جدید خوبی را ساخت
مسیری که این ه درخشانی را برای اهواز و مردم بندر امام و سربندر و ماهشهر به ارمغان دارد
مسیری صد کیلومتری و تجاری و ترانزیتی و مسیری بکر و زیبا برای داشتن شهرهای جدید و شهرها و شهرک‌های تولیدی فراوان و خانه‌های ویلایی نهضت ملی