استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به زوج‌های جوان در مناطق روستایی استان زمین اختصاص پیدا کند تا افراد بتوانند در این زمین‌ها خانه بسازند و از فضای محیطی آن برای تولید محصولات کشاورزی و باغداری بهره‌مند شوند.

  محمد کرمی در حاشیه بازدید میدانی از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان میرجاوه اظهارداشت: بایستی موضوع واگذاری زمین در شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود و در این راستا به افرادیکه زمین در اختیار ندارند، زمین مورد نیاز تعلق بگیرد.

وی افزود: باید به زوج‌های جوان در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان زمین اختصاص پیدا کند تا افراد بتوانند این زمین‌ها را بسازند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان های خدمات رسان از جمله دستگاه‌های آب و برق موظفند؛ به مناطقی که در حال ساخت مسکن ملی هستند، این خدمات را برسانند.

وی تاکید کرد: امروز مردم از ما انتظار کار و تلاش دارند بنابراین باید کارمان را به نحو مطلوب انجام دهیم.

کرمی خاطرنشان کرد: باید کار را کف میدان ببینیم و اگر دستگاه اجرایی در انجام کار کوتاهی کرد قطعا با آن دستگاه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بازارچه های مرزی گفت: بازارچه های مرزی؛ پیشانی ورودی یک کشور است که اگر سازماندهی شده باشد قطعاً می‌تواند نقش مهمی در معرفی و تصویرسازی درست از آن کشور داشته باشد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار