نخستین سامانه کلینیک مجازی مشاوره در راستای پاسخگویی اجتماعی در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت راه‌اندازی شد.

دکتر معصومه ادیب، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با بیان اینکه کلینیک مجازی مشاوره در خصوص مراقبت‌های پرستاری و مامایی در راستای پاسخگویی اجتماعی در این دانشکده راه‌اندازی شده است، گفت: این کلینیک، طیف وسیعی از بیماران و افراد جامعه را در بر می‌گیرد.

به گفته او، گروه‌های مختلف سالمندان، بانوان باردار، بیماران قلبی، تنفسی، کلیوی و… که امکان مراجعه حضوری ندارند می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای این کلینیک بهره‌مند شوند.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت افزود: این امر، موجب کاهش هزینه‌ها، حذف رفت و آمد‌های غیرضروری و دسترسی آسان و عادلانه به خدمات مشاوره و سلامت می‌شود.

دکتر ادیب تصریح کرد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن دسترسی به اینترنت و شبکه‌های مجازی، مشاوره از راه دور مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

او در دسترس بودن مشاوران، داشتن جلسات مشاوره بیشتر و امکان گرفتن مشاوره از چندین مشاور در زمینه‌های مختلف را از مزایای این نوع کلینیک‌ها برشمرد.

دکتر معصومه ادیب، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت همچنین گفت: این سیستم (کلینیک مجازی) با هدف ارتقای دسترسی و توسعه خدمات از راه دور، مشاوره و آموزش مراقبت سلامتی و خودمراقبتی توسط اعضای هیأت علمی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی راه‌اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.