معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به رعایت اصل بی طرفی، گفت : ستاد انتخابات در کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه ستاد انتخاباتی کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه با حضور اعضای ستاد انتخاباتی در دفتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور استان کرمانشاه فعالیت ستاد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز ۳۱ خردادماه آغاز خواهد شد و در نهایت انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی امن، بی طرف و در فضای رقابتی کاملاً سالم برای شرکت کنندگان را در نظر داریم تا در انتخابات پیش رو نیز مانند سایر انتخابات استان سربلند خارج شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه مقدمات شروع به کار ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه از روز‌های گذشته مهیا شده، تصریح کرد: با این وجود این ستاد از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و با ایجاد شرایطی آرام مردم با آسایش و خیال راحت در انتخابات حضور پیدا کنند و در پاسداشت و امانتداری آرا مردم تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.

شعبانی تاکید کرد: هیچ گونه دخالتی بر اساس سلیقه یا وابستگی به حزب و جناح خاص در انتخابات صورت نخواهد گرفت و تمامی اقدامات بر اساس قانون و چارچوب انجام می‌گیرد.

وی با بیان توصیه‌ای از تمام عاملین و متولیان برگزاری انتخابات، خواستار شد: آرا مردم نزد ما امانت بوده و باید آن‌ها را از جان خود عزیزتر بدانیم و صرف نظر از اینکه در چه جناح و حزبی رأی داده شده باید خود را در حفظ و حراست آن‌ها موظف بدانیم.

شعبانی به از ۲ قشر جامعه برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد و گفت: از تمامی مردم دعوت به عمل می‌آید که فرصت انتخاباتی را غنیمت شمرده و در تعیین سرنوشت جامعه سهیم باشند.

وی ادامه داد: از تمامی افراد نخبه در استان کرمانشاه دعوت می‌شود که برای شرکت در انتخابات و نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام کرده و در جهت سربلندی کرمانشاه خود را در معرض انتخاب مردمی قرار دهند چرا که هرچقدر شرکت نخبگانی در این فضا بیشتر باشد انتخابات گرم‌تری خواهیم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.